سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده در بیراهه است . هر چه تندتر رود، ازمقصد دورتر شود . [امام صادق علیه السلام]

کونگ فو توآ

l

مجمع سالیانه کونگ فو استان کردستان در تاریخ یکم اردیبهشت ماه در شهرستان بانه با حضورآقایان  عبدالهی مدیرکل  محترم  ورزش و جوانان استان منصوری فرماندار شهرستان بانه میمنت آبادی ریس هیئت کونگ فو استان  و روسای و نواب  کونگ فو شهرستانهای تابعه استان برگزار گردید . در این جلسه  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت از 410 مدال رنگارنگ که ورزشکاران این استان در سال گذشته کسب کردند 61 مدال متعلق به کونگ فو کاران است .

فرهاد عبداللهی در مجمع اعضای هیأت کونگ فو استان کردستان افزود : از میان 34 مدال بین المللی ، آسیایی و جهانی کونگ فو کاران کردستانی موفق به کسب سه مدال طلای جهانی شدند.

وی افزود : کونگ فو کاران کردستانی همواره نه تنها در عرصه های کشوری بلکه در سطح جهانی افتخار آفرین بوده اند و این می طلبد بیش از پیش امکانات لازم برای آنها تأمین شود.

فرماندار بانه نیز با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان گفت  با اجرای مصوبات هیأت دولت سرانه فضای ورزشی در شهرستان بانه افزایش قابل توجهی داشته است اما هنوز حصور برای رفع نیاز ورزشکاران باید تلاش کرد.

رئیس هیئت کونگ فو استان کردستان نیز گفت این هیأت از زمان تأسیس فدراسیون کونگ فو در  6 سال پیش تاکنون همواره موفق به کسب مقام نخست کشوری شده است.میمنت آبادی به ثبت جهانی رزم کردی به عنوان یکی از سبک های کونگ فو اشاره کرد و گفت این رزم در عرصه های بین المللی به ویژه در کشورهای عراق ، سوریه ، ترکیه و سوئد با استقبال گسترده ای روبه رو است.

وی افزود از مهمرتین برنامه های هیأت کونگ فو در سال جاری می توان به برگزاری مسابقات مختلف ، جشنهای ملی کونگ فو ، تقوین سبک رزم کردی ، استعدایابی و برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری اشاره کرد.

در ادامه روسا و نایب رئیسان هیأت کونگ فو شهرستانها به بیان دیدگاهها و اظهار نظر و عملکرد برنامه های سال جاری آن هیأت پرداختند.

در پایان با دادن لوح و هدایایی از اعضای موفق هیأت استان کردستان تجلیل شد.




سبحان خدامرادی ::: یکشنبه 91/2/3::: ساعت 10:35 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 7


کل بازدید :271988
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سبحان خدامرادی
راه ما ناپیدا نیست . بیش از دو گام هم نیست ، گامی به سوی خود و گامی در پیشگاه انسانیت . وجه تمایز توآ با سایر هنرهای رزمی حرکات پر توان جسمانی همراه با شوک های تکنیکی است که چون مشعلی وجود را شعله ور و پس از فروکش احساسی پاک به آدمی می دهد . بسان یک رقص قدرت می نماید که بر پایه فرهنگ و آداب ن‍ژاد آریایی از خاور تا باختر و از شمال تا جنوب ایران و فراسوی مرزهای ایران کنونی ریشه کرده است .
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<