سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]

کونگ فو توآ

ر شبکه ورزش سوالی مطرح گردیده است مبنی براینکه آیاورزش کونگ فوتوآ ظرفیت جهانی شدن را دارد یا خیر؟ لذا جهت پاسخ صحیح سریعا عدد ( 1 ) را به شماره 30000916 پیامک کنیدو به اطلاع سایر همراهان برسانید. همراهان همیشگی توآ بدانید که با استعانت از خداوند منان . حمایت ودعای خیر شما آرزوی خانواده توآ رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.آمین یا رب العالمین. ((((((((((((((( توآ ))))))))))))))

 




سبحان خدامرادی ::: دوشنبه 91/10/18::: ساعت 8:43 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :271469
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سبحان خدامرادی
راه ما ناپیدا نیست . بیش از دو گام هم نیست ، گامی به سوی خود و گامی در پیشگاه انسانیت . وجه تمایز توآ با سایر هنرهای رزمی حرکات پر توان جسمانی همراه با شوک های تکنیکی است که چون مشعلی وجود را شعله ور و پس از فروکش احساسی پاک به آدمی می دهد . بسان یک رقص قدرت می نماید که بر پایه فرهنگ و آداب ن‍ژاد آریایی از خاور تا باختر و از شمال تا جنوب ایران و فراسوی مرزهای ایران کنونی ریشه کرده است .
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<